{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مارا نتوان پخت که ما سوخته ايم

مارا نتوان پخت که ما سوخته ايم
آتش نتوان زد که برافروخته ايم
دیدگاه ها (۳)

این یعنی تابستون داره تموم میشه و پاییز میاد😍

- ‏همه به ندای قلبشون گوش میدنمن به ندای شکمم :))

‏غم دل با که بگویم!که همه فضول و دهن لقن :)

همه جای بازار قشم سوخته جز مسجدش 😭😭😭😭😭حتی اتش بمب هم شئورش ب...

سکانسی سریال ستایش🌹🌹حقیقتا سکانس زیبایی بود💥💥درخت سوخته ای ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط