{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏غم دل با که بگویم!

‏غم دل با که بگویم!
که همه فضول و دهن لقن :)
دیدگاه ها (۱)

مارا نتوان پخت که ما سوخته ايم آتش نتوان زد که برافروخته ايم

تو هیچ وقت...

قهرکردن...

گفته بودم؛ چو بیایی غم دل با تو بگویم:)چه بگویم که ...غم از ...

این دوتا فضول

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط