{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من رهگذرکوچه

من رهگذرکوچه
عشقم چه کنم
توآمدی ودل به
توبستم چه کنم
هرجابروم یادتو
واسم توآنجاست
توبگو،بااین همه
خاطره بایدچه کنم
دیدگاه ها (۱)

من از اینجا خواهم رفتو فرقی هم نمی کندکه فانوسی داشته باشم ی...

هرگز ...سخن نگفتم و ؛؛؛سکوتم ترانه شد ...!!!🍃

آدم بزرگ‌ها هم قد می‌کشندبا شنیدن "دوستت دارم ‌ها"با "بوسه‌ ...

بلک پینک

Part 19

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط