وقتی با بم اتم می زنند چنانکه کودک و زن نمی شناسند درجنگ
وقتی با بم اتم می زنند چنانکه کودک و زن نمی شناسند درجنگ جهانی سوم دادن مغز به شغال چقدر است؟
وقتی آمریکا یک هروشیما دارد داعش کیلو چند است ؟
وقتی یک نفر با یک کار بسیار خشنی که تعداد کثیر می کشد را با یک جنگ دفاعیه وحشی مقایسه می کنید ؟
شما خودتان بگوید درآخر آخرالزمان نزدیک ظهور ویا امام عصر (عج) اگر چنین خشن بشود مصلحش نسبت به آن طرف عوضی ها نیست ؟ البته مجبور است بشود چون آن دشمن مجبور می کند البته انسانی که فیلم عملا نباشد همانا تا قیام قیامتش طاغوتی را دارد هرچند از آن بکاهد باز دارد و این مجبوری طاغوت شدن نیست بلکه خود غیرطاغوت است درمقابل برخوردی که باید به طاغوت ناچارا بشود می باشد و تازه به خدا قسم هیچ طاغوتی پذیرفته نیست اما معدود لله کردن طاغوت نیست اگر حدود امام خمینی (ره) را بشناسید. وقتی چنین بم می زنند چون صدای مرده ها در نمی آید و تعداد تکثر دارد مثل مستند بقاء تماشا می کنید تا یک بدبختی با یک برخورد سخت چنینی مقایسه می کنید که مجبورا عملا بشود که این لازمه ی جنگ با آن گونه دشمن درمقابل است اگر بشناسید همانا اگر که دین ندارید لااقل از آزادگان باشید چون نباشید و منافق و کافر حامیش بشوید برخورد می شود چنان به شدت برخورد می شود که گوش از چشمتان نشناسید این را واقعا می گویم و حرفی هم خود می گویم اگر ملاک دار معمولا اسلام ناب محمدی حقیقی نیستید لااقل حقیقت جو "حقیقی"باشید(این برخورد دشمن ما را هم بدانید بعد بیاید برخورد ما را زیر سوال ببرید)
مجبور عملی طاغوتی نیست یک نیاز است برای امنیت ...
#حدیث_مهدوی
کلام امام زمان
انه لم یکن أحد من آبائی إلا وقد وقعت فی عنقه بیعة لطاغیة زمانه وإنی أخرجُ حین أخرج ولا بیعة لأحدٍ من الطواغیت فی عنقی
ای شیعه ما
هریک از پدرانم بیعت یکی از طاغوتهای زمان به گردنشان بود، ولی من در حالی قیام خواهم کرد که بیعت هیچ طاغوتی به گردنم نباشد.
منابع:الغیبة (للطوسی)/ کتاب الغیبة للحجة / النص / 292 / 4 - فصل بعض معجزات الإمام المهدی ع و ما ظهر من جهته ع من التوقیعات علی یدی سفرائهالإحتجاج علی أهل اللجاج (للطبرسی) / ج 2 / 471 / احتجاج الحجة القائم المنتظر المهدی صاحب الزمان صلوات الله علیه و علی آبائه الطاهرین ..... ص : 461الوافی / ج 2 / 425 / بیان ..... ص : 419بحار الأنوار (ط - بیروت) / ج 52 / 92 / باب 20 علة الغیبة و کیفیة انتفاع الناس به فی غیبته صلوات الله علیه ..... ص : 90بحار الأنوار (ط - بیروت) / ج 53 / 181 / باب 31 ما خرج من توقیعاته ع ..... ص : 150بحار الأنوار (ط - بیروت) / ج 75 / 380 / باب 30 مواعظ القائم ع و حکمه ..... ص : 380تفسیر نور الثقلین / ج 1 / 682 / [سورة المائدة(5): الآیات 96 الی 102] ..... ص : 679
هیچ موقع حس و احساس با پشتوانه ی ملاک و امتدادش رد نیست اما حس و احساس با پشتوانه ملاک و امتدادش مقبول است و تازه ظاهر و باطن هردو رد است وقتی باطن از ظاهر یا حس که باطن به ظاهر عمیق تر و ژرف تر باشد می باشد و تازه بدانید طاغوت تعریف دارد و طاغوت بی شک دشمن ما است حتی اگر ما خشن او آرام باشد و . . . و بلعکس که باز فرقی نمی کند اما آرامش و خونگرمی روان و خونسری جسم فیزیکی بهتر است اگر درحساب ملاک داشته باشد می باشد و پایداری که به باور و اعتقاد درحساب ملاک باشد می باشد.
...
(^کل کتاب تمام شد همه اش^).
وقتی آمریکا یک هروشیما دارد داعش کیلو چند است ؟
وقتی یک نفر با یک کار بسیار خشنی که تعداد کثیر می کشد را با یک جنگ دفاعیه وحشی مقایسه می کنید ؟
شما خودتان بگوید درآخر آخرالزمان نزدیک ظهور ویا امام عصر (عج) اگر چنین خشن بشود مصلحش نسبت به آن طرف عوضی ها نیست ؟ البته مجبور است بشود چون آن دشمن مجبور می کند البته انسانی که فیلم عملا نباشد همانا تا قیام قیامتش طاغوتی را دارد هرچند از آن بکاهد باز دارد و این مجبوری طاغوت شدن نیست بلکه خود غیرطاغوت است درمقابل برخوردی که باید به طاغوت ناچارا بشود می باشد و تازه به خدا قسم هیچ طاغوتی پذیرفته نیست اما معدود لله کردن طاغوت نیست اگر حدود امام خمینی (ره) را بشناسید. وقتی چنین بم می زنند چون صدای مرده ها در نمی آید و تعداد تکثر دارد مثل مستند بقاء تماشا می کنید تا یک بدبختی با یک برخورد سخت چنینی مقایسه می کنید که مجبورا عملا بشود که این لازمه ی جنگ با آن گونه دشمن درمقابل است اگر بشناسید همانا اگر که دین ندارید لااقل از آزادگان باشید چون نباشید و منافق و کافر حامیش بشوید برخورد می شود چنان به شدت برخورد می شود که گوش از چشمتان نشناسید این را واقعا می گویم و حرفی هم خود می گویم اگر ملاک دار معمولا اسلام ناب محمدی حقیقی نیستید لااقل حقیقت جو "حقیقی"باشید(این برخورد دشمن ما را هم بدانید بعد بیاید برخورد ما را زیر سوال ببرید)
مجبور عملی طاغوتی نیست یک نیاز است برای امنیت ...
#حدیث_مهدوی
کلام امام زمان
انه لم یکن أحد من آبائی إلا وقد وقعت فی عنقه بیعة لطاغیة زمانه وإنی أخرجُ حین أخرج ولا بیعة لأحدٍ من الطواغیت فی عنقی
ای شیعه ما
هریک از پدرانم بیعت یکی از طاغوتهای زمان به گردنشان بود، ولی من در حالی قیام خواهم کرد که بیعت هیچ طاغوتی به گردنم نباشد.
منابع:الغیبة (للطوسی)/ کتاب الغیبة للحجة / النص / 292 / 4 - فصل بعض معجزات الإمام المهدی ع و ما ظهر من جهته ع من التوقیعات علی یدی سفرائهالإحتجاج علی أهل اللجاج (للطبرسی) / ج 2 / 471 / احتجاج الحجة القائم المنتظر المهدی صاحب الزمان صلوات الله علیه و علی آبائه الطاهرین ..... ص : 461الوافی / ج 2 / 425 / بیان ..... ص : 419بحار الأنوار (ط - بیروت) / ج 52 / 92 / باب 20 علة الغیبة و کیفیة انتفاع الناس به فی غیبته صلوات الله علیه ..... ص : 90بحار الأنوار (ط - بیروت) / ج 53 / 181 / باب 31 ما خرج من توقیعاته ع ..... ص : 150بحار الأنوار (ط - بیروت) / ج 75 / 380 / باب 30 مواعظ القائم ع و حکمه ..... ص : 380تفسیر نور الثقلین / ج 1 / 682 / [سورة المائدة(5): الآیات 96 الی 102] ..... ص : 679
هیچ موقع حس و احساس با پشتوانه ی ملاک و امتدادش رد نیست اما حس و احساس با پشتوانه ملاک و امتدادش مقبول است و تازه ظاهر و باطن هردو رد است وقتی باطن از ظاهر یا حس که باطن به ظاهر عمیق تر و ژرف تر باشد می باشد و تازه بدانید طاغوت تعریف دارد و طاغوت بی شک دشمن ما است حتی اگر ما خشن او آرام باشد و . . . و بلعکس که باز فرقی نمی کند اما آرامش و خونگرمی روان و خونسری جسم فیزیکی بهتر است اگر درحساب ملاک داشته باشد می باشد و پایداری که به باور و اعتقاد درحساب ملاک باشد می باشد.
...
(^کل کتاب تمام شد همه اش^).
۳.۵k
۲۵ اسفند ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.