{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از آرزو گذشته ام

از آرزو گذشته ام
گویی که شاپرکی بعد از دشنام باد
لال شده باشد!
ما جایی مثل همین اوقات بی حوصله
زاده شده ایم
و گرنه چرا
این گمان آشفته
این بغض لبریز
پایانی ندارد؟





م.هورمان
دیدگاه ها (۱)

غبار خواب،غنوده بر چتر هر مژگان؛به شهر خاکستر...#نصرت_رحمانی

بیا برویم رو به روی بادِ شمال آن سوی پرچینِ گریه‌ها سرپناهی ...

منِ جدید! تولدم مبارک🥹

.***## بازگشتِ روح‌ها: وعده‌ی از کف رفتهفضای پارک، که تا چند...

پارت ۱: ربایش و معامله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط