{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه هم قافیه بوده اند....

همیشه هم قافیه بوده اند....
سیب و فریب ....
همانند سیب
که ادم و حوا را فریب داد.
وحالا هم با هم میگوییم سیب....
و دوربین ها را فریب میدهیم.
تا پنهان کنیم اندوهمان را
پشت این لبخند مصنوعی......
دیدگاه ها (۶)

خداحافظ....

هوا را هر چقدر نفس بکشی باز هم برای کشیدنش بال بال میزنیمثل ...

میگفتی 'یکی هست' حالا رفتی دیگه کسی نیست ‌♥ ' جاده ی احساسم ...

نگرانت نیستیم..میدونیم جات خوبه...روحش شاد

معرفی فیک جدید

اطلاعیه

first love

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط