{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شبام با نگاه کردن به عکسات صبح میشه...

شبام با نگاه کردن به عکسات صبح میشه...
دیدگاه ها (۱)

بد‌ترین قسمت دلتنگی اونجاست که نمی تونی بهش بگی چقد دلت تنگه

بزار یه بار باهات صادق باشم..من تورو میخواستم اما هیچوقت بهت...

-هر ادمی انسان نیست

از اهمیت دادن به خیلی چیزا پشیمون میشید اینو بهتون قول میدم

ای که به شبام صبح سفیدی

شبام💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط