{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بزار یه بار باهات صادق باشم..

بزار یه بار باهات صادق باشم..
من تورو میخواستم اما هیچوقت بهت نیاز نداشتم
دیدگاه ها (۷)

بد‌ترین قسمت دلتنگی اونجاست که نمی تونی بهش بگی چقد دلت تنگه

شبام با نگاه کردن به عکسات صبح میشه...

شرک هیچوقت خرشو ول نمیکنه میخواستم بگم منم هیچوقت تورو ول نم...

لطفا دخترم لطفا من هیچوقت نمیخوام اسپایدرمن باشم اگر قراره ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط