وااااااااییی عاااالی بود از عالی بیشتر...فیلم محمد رسول ا
وااااااااییی عاااالی بود از عالی بیشتر...فیلم محمد رسول الله از بهترین فیلمای عمرم بود با اینکه 3 ساعت بود ولی اصلا احساس خستگی نکردم میشه گفت شبیه ترین شکل به زندگی پیامبر و سیره عملیشون بود....حتمااا توصیه میکنم ببینید حیفه هرطور شده برید ببینید
- ۴۵۳
- ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط