{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما تن به همه سختی میدیم زن هستیم و مردونه پشت همه چی وای

ما تن به همه سختی میدیم زن هستیم و مردونه پشت همه چی وایسادیم اما تن به بی اصالتی و تهمت نمیدیم. ..ما حضورمون کنار دیگران اونقدر گرم بوده که قرنها هم بگذره از سردیش کاسته نخواهد شد پیش دل و وجدانمون ارومیم که کم نذاشتیم زنده باد خودم 💁
دیدگاه ها (۶)

همه چیزو میشه بخشید بجز تهمت .....

اردوی زمان قدیم کجا....اردوی الان کجا😂😂😂

♡𝓑𝓵𝓸𝓸𝓭𝔂 𝓜𝓸𝓸𝓷𝓵𝓲𝓰𝓱𝓽 ♡𝐩𝐚𝐫𝐭𝟐باید اطلاعات بیشتری از خوناشام ها کس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط