{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زین گذرگه

زین گذرگه
به کجا دل بندم؟؟

هرچه را می‌نگرم
می‌گذرد...

#بیدل_دهلوی
دیدگاه ها (۳)

پیچکِ پیرپاییز رااز بام خانهپایین می‌آوردو رهگذرییاس اشک‌ها ...

مجنون به ریگِ بادیه غم های خود شمردیاد زمانه ای که غم ِدل حس...

دل بر تو نهمکه راحت ِجان منی...#سعدی

دور شد..

چون می گذرد غمی نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط