{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوست داشتم...دوست دارم..دوست خواهم داشت...ولی نه یه دوس د

دوست داشتم...دوست دارم..دوست خواهم داشت...ولی نه یه دوس داشتن ساده ومعمولی
دیدگاه ها (۱)

چپ میکنم اونیوکه چپ نگات کنه..

صورتت..واای...تارزلفت..واای..قربونشون برم

من همیشه اواتار رو دوس داشتم و دارم...... من با اون بزرگ شدم

خیلی دوست داشتم البته الانم دوست دارم🌚

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط