{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه جا نوشته بود در لحظه زندگی کن

یه جا نوشته بود در لحظه زندگی کن
من بخوام 1 روز در لحظه زندگی کنم باید 1 ماه تاوان پس بدم 😂😐
دیدگاه ها (۴)

تاوان چه کاری باید بدم💔😔😔

‌🍒🧊اگر قراره از زندگی لذت ببریم،الان وقتشه،نه فردا،نه ماه دی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط