{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تاوان چه کاری باید بدم💔😔😔

تاوان چه کاری باید بدم💔😔😔
دیدگاه ها (۰)

💔❤️‍🩹😔😔

زندگی قشنگه ولی .... قسمت قشنگیش فقط بچگیامون بود❤️‍🩹

یه جا نوشته بود در لحظه زندگی کن من بخوام 1 روز در لحظه زندگ...

دل ساده داشتن                                               ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط