{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و خدایی که به شدت کافیست

و خدایی که به شدت کافیست
دیدگاه ها (۱)

پرچم دهه هشتادیا رو کشیدی بالا پسرک

وقتی تیمت ریده و چاره ای جز گوه خوری نداری:((

خیلی وقته از ته دل دوستت داریم، پنالتی گرفتن بهانه ست...

😓و خدایی که به شدت کافیست🫡

بمیرم برات مرد از شدت کیوتیتتتت خدایی باورت میشه که ۳۶ ۳۷ سا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط