{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پرچم دهه هشتادیا رو کشیدی بالا پسرک

پرچم دهه هشتادیا رو کشیدی بالا پسرک
دیدگاه ها (۷)

وقتی تیمت ریده و چاره ای جز گوه خوری نداری:((

و خدایی که به شدت کافیست

خیلی وقته از ته دل دوستت داریم، پنالتی گرفتن بهانه ست...

دهه نودیا لایک💥هشتادیا فالو🔗

کی دهه هشتادیا انقدر بزرگ شدن؟🖤

ما دهه هشتادیا گودزیلا نیستیم به خدا💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط