{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم نوازشهات رو میخواد...بوسه های ریزت رو....دنیام.عمرم

دلم نوازشهات رو میخواد...بوسه های ریزت رو....دنیام.عمرم
دیدگاه ها (۲)

زندگیم...بهترین عاشقانه های دنیا تقدیمت,,خاک پاتم نفسی

بدون تو نفس کشیدن سخت است..هنوز در جزیره قلبت لنگر انداخته ا...

دوست دارم...تو راه بندر قلب توام...

ماه مهربونم..خیلی دوست دارم..دلم برات یه ذره شده

دلم واقعی شدن سناریو های ذهنمو میخواد...#اهنگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط