بدون تو نفس کشیدن سخت است..هنوز در جزیره قلبت لنگر انداخت
بدون تو نفس کشیدن سخت است..هنوز در جزیره قلبت لنگر انداخته ام..شاید سپیده دم قدم به بندر چشمان زیبایت بگزارم...دوستت دارم..ممنون که دوستم داری,,,تا ابد مدیون محبت توام.مدیون قلبت که برای من میزند..
- ۲.۴k
- ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط