{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایده ندارم ارت بزنن پس بگویید

ایده ندارم ارت بزنن پس بگویید
دیدگاه ها (۸)

دارم با سبک نقاشیام میکشمش-

فعک کنم رو این بشر کراشم-🛐💔

اینهمه چیز خوب، چرا این مسموم رفته اکسپلوررررررررربجهفچف۵۵ثا...

قرار بود اوسی جدید بشهولی نوچ، خوشمان نیامد😔💔

مدرسه داره شیافم میکنه تو کو_...اهم اهم...ایده برای ارت ندار...

ارت/هیکاری/زنین هیکاری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط