: . از یه دختره پرسیدم چرا شوهر نمیکنی؟
: . از یه دختره پرسیدم چرا شوهر نمیکنی؟
برگشته میگه :
دوست پسرامو چیکار کنم؟!!
اشک تو چشمام حلقه زد...
یه همچین آدمای با وجدان و متعهدی هستن دخترا.!!!
حالا هی بگید دخترا بدن...
دارن خودشون رو فدا میکنن...
لطفاً با وضو کپی شود!!:-|
برگشته میگه :
دوست پسرامو چیکار کنم؟!!
اشک تو چشمام حلقه زد...
یه همچین آدمای با وجدان و متعهدی هستن دخترا.!!!
حالا هی بگید دخترا بدن...
دارن خودشون رو فدا میکنن...
لطفاً با وضو کپی شود!!:-|
- ۴.۱k
- ۱۲ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط