معلم پرسیده چرا دست و دهن برای بابات نکشیدی؟
معلم پرسیده چرا دست و دهن برای بابات نکشیدی؟
شاگردش گفته : چون مادرمو نزنه و بهش فحش نده
═════🇮 🇷 ════
🆔 @JANGEFARHANG
شاگردش گفته : چون مادرمو نزنه و بهش فحش نده
═════🇮 🇷 ════
🆔 @JANGEFARHANG
- ۳۸۱
- ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط