{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غمگینم...ازاینکه نمیدانم بایدباشم یابروم.ازاینکه نمیدام ا

غمگینم...ازاینکه نمیدانم بایدباشم یابروم.ازاینکه نمیدام اخراین قصه چگونه به پایان میرسد...ازتنهایی.ازبی پناهی.ازدنیا...دلگیرم.چه تقدیربدیست.من اینجابی تومی سازم توانجابا......می سازی.
دیدگاه ها (۵)

الهــــــــــے

اذا ردت تتعله لاتشلبهل فوگ انزل دون ربعک لو ردت تعله...المای...

عله الراید یعوفک لا تذلها العین ♡اذا تبچی بحر ما تگدر اترجعه...

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط