🦊
🦊
[۲۲:۰۸ به وقت کره]
بنگ-های ㅎㅎㅎ
بالاخره RUN IT منتشر شد ㅎㅎㅎ
نظرت درباره آهنگ چیه؟؟؟
کلیپش چطور بود؟؟
من گوشش کردم و کلیپش رو هم دیدم،
برای همین الان خیلی دلم میخواد زودتر توی کنسرت اجراش کنیم ㅎㅎㅎ
میشه گفت خیلی هیجانزدهام ㅎㅎㅎ
استی: خیلی دوست دارم به دستات نگاه کنم ههههه
وا
در هر صورت، خوشحالم که خوشت اومده ㅎㅎㅎ
زیاد به آهنگ گوش بده و کلیپ رو هم ببین ㅎㅎㅎ
و ممنون که خیلی گوشش دادی و تماشاش کردی ㅎㅎㅎ
بازم میام ㅎㅎㅎ استی
استی، بنگ-بای ㅎㅎㅎ
[۲۲:۰۸ به وقت کره]
بنگ-های ㅎㅎㅎ
بالاخره RUN IT منتشر شد ㅎㅎㅎ
نظرت درباره آهنگ چیه؟؟؟
کلیپش چطور بود؟؟
من گوشش کردم و کلیپش رو هم دیدم،
برای همین الان خیلی دلم میخواد زودتر توی کنسرت اجراش کنیم ㅎㅎㅎ
میشه گفت خیلی هیجانزدهام ㅎㅎㅎ
استی: خیلی دوست دارم به دستات نگاه کنم ههههه
وا
در هر صورت، خوشحالم که خوشت اومده ㅎㅎㅎ
زیاد به آهنگ گوش بده و کلیپ رو هم ببین ㅎㅎㅎ
و ممنون که خیلی گوشش دادی و تماشاش کردی ㅎㅎㅎ
بازم میام ㅎㅎㅎ استی
استی، بنگ-بای ㅎㅎㅎ
- ۱۸۵
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط