{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏🐶

‏🐶

[۱۴:۲۸ به وقت کره]

‏run it run it
با اینکه نتونستم توی رقص گروهی شرکت کنم،
ولی توی صحنه‌های انفرادیم تمام تلاشم رو کردم...
اون موقع نمی‌تونستم درست روی دو تا پاهام بایستم،
برای همین چهار دست‌وپا بودم.
فکر کردم تبدیل شدم به 🐕
استف شرکت هم با تیم فیلم‌برداری صحبت کرده بود، خیلی مراقبم بودن و به لطف اونا تونستم حداقل اینجوری فیلم‌برداری کنم.
استی: ㅋㅋㅋㅋ ولی ناخن‌هات مثل 🐯 بود
آره، روی دستام ناخن داشتم.
دیدگاه ها (۱)

‏🐺[۱۳:۰۴ به وقت کره]‏RUN IT منتشر شدددددددددددددد!

‏🐺[۱۲:۵۰ به وقت کره]•عکس•×۳این قطعاً غذای روحمه.ـ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط