{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شما نگوز تو هوامون نمیخاد هوامونو داشته باشی!

شما نگوز تو هوامون نمیخاد هوامونو داشته باشی!
دیدگاه ها (۲)

سَمتَم نیا مَن خُوده ریسکَم 💫 ✌

[‏هَر ادَمی بِه چَنتآ رَفیق اِحتیآج دآرِه کِ وَقتی میبینَتِش...

💧 ✌

صدامونو داری ؟هوامون خرابه🥲

همیشه هوامون رو داره ❤️

😂🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط