{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌‌

‌‌
فرق منو تو اینه من واس اینکه تورو نگه دارم بقیه رو ناراحت کردم تو واس اینکه بقیه رو نگه داری منو ناراحت کردی!!
‌‌
دیدگاه ها (۰)

+ چطور میتونی با کسی خداحافظی کنی وقتی نمیتونی زندگی بدون او...

خو راس میگه دیگه تو به بقیه چیکار داری 🤨اصلا به تو چه ؟😕😠هر ...

نصف.قلبم برای.ط نصف.دیگش فدای.ط....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط