{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بدبخت شدیم رفت!!!

بدبخت شدیم رفت!!!
.
مرده ذوق زده میره خونه به خانومش میگه : قراره به اونایی که 5 تا بچه دارن پراید بدن !

زنش میگه ماکه 3تا بچه بیشتر نداریم
مرده میگه 2تا بچه از سکینه خانوم
همسایه بالایی دارم الان میرم میارم

وقتی بر میگرده میبینه 2تااز بچه هاش

نیستن زنش میگه تو که رفتی هوشنگ خان

همسایه پایینی اومد 2تا از بچه هاشو برد
دیدگاه ها (۳)

اشک تمساح که میگن اینه هاپاشو جون مادرت خرسه گنده

.

گور بابای عشقاگه توجیبت پول نباشهحتی قصاب سر کوچههم بهت دل ن...

.

Name:عشق و جداییPart:۵۱ویو نویسند-جیسو.......وقتی توی بار بو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط