بدبخت شدیم رفت!!!
بدبخت شدیم رفت!!!
.
مرده ذوق زده میره خونه به خانومش میگه : قراره به اونایی که 5 تا بچه دارن پراید بدن !
زنش میگه ماکه 3تا بچه بیشتر نداریم
مرده میگه 2تا بچه از سکینه خانوم
همسایه بالایی دارم الان میرم میارم
وقتی بر میگرده میبینه 2تااز بچه هاش
نیستن زنش میگه تو که رفتی هوشنگ خان
همسایه پایینی اومد 2تا از بچه هاشو برد
.
مرده ذوق زده میره خونه به خانومش میگه : قراره به اونایی که 5 تا بچه دارن پراید بدن !
زنش میگه ماکه 3تا بچه بیشتر نداریم
مرده میگه 2تا بچه از سکینه خانوم
همسایه بالایی دارم الان میرم میارم
وقتی بر میگرده میبینه 2تااز بچه هاش
نیستن زنش میگه تو که رفتی هوشنگ خان
همسایه پایینی اومد 2تا از بچه هاشو برد
- ۱.۸k
- ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط