{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همین که کاری به کارم نداشته باشین کافیست

همین که کاری به کارم نداشته باشین کافیست
دیدگاه ها (۰)

اگه با خیلیا سر شدیم مقصر ما نیستیم اب تا سردی نبینه یخ نم...

تنهایی بهتر از همه چیز هست

فالو کنین بک میدم

{{   °   ♡   درود قشنگم   ☆    °  }}{{   °   .  عُضوِ کُلبهِ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط