{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مشکل من اینجاس که وقتی سکوت میکنم کسی نمیفهمه که چقدر دار

مشکل من اینجاس که وقتی سکوت میکنم کسی نمیفهمه که چقدر دارم داد میزنم کمکم کنید
کسی تو دنیای واقعی رو ندارم که بهم آرامش بده برای همین به دنیای مجازی پناه آوردم:))
خیلی دوست داشتم که توی فضای مجازی حداقل یکی بود که بهم توجت میکرد یا دوسم داشت هنوزم منتظر روزی ام که یه نفر بیاد بهم بگه من دوست دارم با نینی من شو🙂
اما کسی رو ندارم فقط تنها چیزی که میخوام بگم اینه که با اینکه نمیشناسمتون یا شما منو نمیشناسید ولی باز به هر حال من دوستون دارم:)
"آرتا"
دیدگاه ها (۱۱)

هوففففف چرا توی یک ثانیه همه چیز تموم نمیشه

بپرسید ببینم

........

خب عزیزان بیفرمایید پایین 👇🏻

نمیدونم شما هم این احساس رو دارین یا نه ولی من دارم احساس می...

یه آدم خیلی بی شخصیتی داره پست های منو گزارش میکنه من از اون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط