{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه ایرانی به آواتار های روبلاکس نمره میداد من ایدیمو دادم

یه ایرانی به آواتار های روبلاکس نمره میداد من ایدیمو دادم مادر‌......آره بهم ۶ داد
دیدگاه ها (۵)

ماااادرتو...🤣

جنگ جهانی سوم تو راهه

آقایون شبکه خبر بزنید ایران داره امریکارو میزنه🫨

دارم درس میخونم مزاحم نشو💀

با اسکرین شات های روبلاکس که ته گالریم بود یه ادیت چرت زدم 😭

مهاجرانی م.ج#ک_م_م

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط