{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقایون شبکه خبر بزنید ایران داره امریکارو میزنه🫨

آقایون شبکه خبر بزنید ایران داره امریکارو میزنه🫨
دیدگاه ها (۰)

یه ایرانی به آواتار های روبلاکس نمره میداد من ایدیمو دادم ما...

ماااادرتو...🤣

دارم درس میخونم مزاحم نشو💀

کپ کات کار نمیکرد اینشات زدم

همچنان اسرائیل داره لبنان رو میزنهو اقایون درگیر سوسیس و امض...

اگه ایران امریکارو تحریم کنه😂

اعلام خبر توافق کامل ایران و آمریکا از شبکه خبر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط