نشسته ام به امید
نشسته ام به امید
دوباره دیدن ِتو
در انتهای جهان
فکر می کنم که دری ست
پریده از وسط تنگ، ماهی کوچک
که فکر کرده که
بیرون هوای خوب تری ست.!
💔 ℳ> @mano_deltangish
😔 ✌ ️
دوباره دیدن ِتو
در انتهای جهان
فکر می کنم که دری ست
پریده از وسط تنگ، ماهی کوچک
که فکر کرده که
بیرون هوای خوب تری ست.!
💔 ℳ> @mano_deltangish
😔 ✌ ️
- ۴۵۵
- ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط