امروز یکی از بهترین روزم بود....
امروز یکی از بهترین روزم بود....
هم تولدم بود ک اصن خوشال نشدم...بخاطر اینکه همین صب با اوساکی دعوام شد نیومد تولدم....دومن هزار تایی شدم ولی عذاب وجدان دارم ک بعضی هاتون هزار تایی نیستید احساس میکنم ازم دور میشید.....
هم تولدم بود ک اصن خوشال نشدم...بخاطر اینکه همین صب با اوساکی دعوام شد نیومد تولدم....دومن هزار تایی شدم ولی عذاب وجدان دارم ک بعضی هاتون هزار تایی نیستید احساس میکنم ازم دور میشید.....
- ۲.۴k
- ۲۷ تیر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط