{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضیا اصلا به وجود امدن که ادم های بدی باشنن

بعضیا اصلا به وجود امدن که ادم های بدی باشنن
دیدگاه ها (۲)

ژن خیلی مهمه

کاش میشد

به بعضیا هم باید جایزه اوسکار بدنن

حیف 20 سالگیم که میتونست بهترین روز هام. باشه اما نشد

لایکو فالو یادت نره مهربونم

تو ادم بدی نیستی...

واقعا ادم بدی نبودم🙃💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط