{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا تو نگذر...

خدایا تو نگذر...
دیدگاه ها (۲)

به دلم میده ارامش...

خسته ام از تکرار ندیدنت...

دل دیگه خسته ست...

خدایا قلبم شکسته نمیبخشمش خدایا نگذر ازش تا بدونه دنیا بی صا...

نه مرد...غریبه؟! غریبه ی آشنا نگذر ز من مثل تموم عاشقا .

خدایا تو چقدر نازی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط