{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حسادت یه دوست....

حسادت یه دوست....
از رقابت دشمن بدتره...
دیدگاه ها (۲)

خب عزیزم...دیگ چی داری؟؟؟لوازم آرایشی رو ک همه دارن...:/

واااالا....

مرسی ک حالمو نمی پرسی.....

....****.....

وای که این رقابت چقدر انفجاریه

عوضی دوست دارم🤣❤️‍🩹الان که حالم از ایران بدتره بازم دوستت دا...

شکست عشقی چیه. رفیقی که بهت اهمیت نمیده از شکست عشقی بدتره ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط