{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرسی ک حالمو نمی پرسی.....

مرسی ک حالمو نمی پرسی.....
دیدگاه ها (۱)

حسادت یه دوست....از رقابت دشمن بدتره...

خب عزیزم...دیگ چی داری؟؟؟لوازم آرایشی رو ک همه دارن...:/

....****.....

.....ذاتیه ......

نه که ندونم چی حالمو خوب میکنه..ولی کاری از دستم بر نمی آد🙇‍...

فقط مشهد حالمو خوب می‌کنه ...

حالم خرابه خانومی حالمو خوب کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط