{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من آدم بدم نزدیکم نشو بد میبینی هه

من آدم بدم نزدیکم نشو بد میبینی هه
دیدگاه ها (۷)

خوشکله

یهویی

یهویی

نیان زیرش بنویسین چرا این کارو کردی غلط کردی یا بار آخرت باش...

خواب بد میبینی؟ فالو کن 💛

هه هه بله عزیزم با بد کسی در افتادی

🤣🤣🤣یه دختره تازه گواهی نامه ماتور گرفته بعد پشتش نوشته نزدیک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط