دوتا از بسکتبالیستا برای دوست دختراشون از سهون امضا گرفتن
دوتا از بسکتبالیستا برای دوست دختراشون از سهون امضا گرفتن😂🏀
پیام سهون در عکس اول:
به جویونی (اسم فن).
اگر دوانی (اسم دوسپسرش) به حرفت گوش نداد، لطفاً سرزنشش کن ! من طرف جویونیام"
فن هم توی اینستاگرام برای سهون نوشته:
"سهون ㅠㅠ اره ㅠㅠ سرزنشش میکنم."
پیام سهون در عکس دوم:
(اسم فن)،
همیشه با هم مهربون باشین، دعوا نکنین و همیشه با هم کنار بیایین
پیام سهون در عکس اول:
به جویونی (اسم فن).
اگر دوانی (اسم دوسپسرش) به حرفت گوش نداد، لطفاً سرزنشش کن ! من طرف جویونیام"
فن هم توی اینستاگرام برای سهون نوشته:
"سهون ㅠㅠ اره ㅠㅠ سرزنشش میکنم."
پیام سهون در عکس دوم:
(اسم فن)،
همیشه با هم مهربون باشین، دعوا نکنین و همیشه با هم کنار بیایین
- ۲.۵k
- ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط