{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

: دیروز حوصله م سر رفته بود زنگ زدم 118 گفتم:

: دیروز حوصله م سر رفته بود زنگ زدم 118 گفتم:

شماره ادیسون لطفا!

اونم یه شماره بهم داد!!! منم به اون شماره زنگ زدم.

اونم جواب داد و گفت:

تیمارستان فارابی بفرمائید!

اصن ملت گرگ شدن دیگه نمیشه سر کارشون گذاشت
________________________________________________
: یارو اومده خونمون دزدی هیچی پیدانکرده منو از خواب بیدار کرده میگه

: دارم میرم ولی این زندگی نیست شما دارین …!! :| ߘаߘЊ______________________________________________

: آدم باید روزی ۸ ساعت بخوابه

نه برا سلامتی خودش!

واسه سلامتی باطری گوشیش.....!

والا ?

_________________________________________________

: بچه که بودیم بازیگوشی میکردیم الان که بزرگ شدیم فرقی نکرده فقط

برعکس شده گوشی بازی می کنیم!
_________________________________________________

////////////////////// سوهان قم ساخت چین رسید..!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
حاج چانگ چینگ و پسران (بجز چولانگ)
دیدگاه ها (۴)

پدربزرگم نصفه شب قلبش درد گرفتبردیمش بیمارستان ، پرستاره میپ...

bale in jori yast moteasefane...

خدایــــــــــــــــــابه حد کافی خیال بافتم و تنم کردمیه ک...

chera kasi mano like nemikone pestam badan

#گروگان_قلبم#part_12(سرش سمت جونگکوک چرخوند و رو بهش گفت )÷و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط