{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏شمالی ها یه جمله دارن که میگه

‏شمالی ها یه جمله دارن که میگه
‏" تی دلی دردی بَمیرم"
‏که تقریبا یعنی: بمیرم برای درد روی دلت
‏یعنی میخوام بگم هم‌دردی این یه تیکه جمله از کل وجود یه سری‌ها سرتره! :)
دیدگاه ها (۱)

کاش یکی‌بود که میگفت بیا خونه از من زندگی از توزندگی کن

دلم واسه یه شادی طولانی و خوشحالی از ته دل تنگ شده

@leila_gتگش کنین

این قسمت:چایی😂😂😂

سناریودرخواستیبی تی اس وقتی اونا دارن رانندگی می کنن و دستشو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط