{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وایییییی خداااااااا!!!من که مردم از خنده!!!:-):-):-)

وایییییی خداااااااا!!!من که مردم از خنده!!!:-):-):-)
#bts
دیدگاه ها (۵)

جاست شوگا!!!!خوشم میاد فقط ار ام بینشون از نظر عقلی ادمه!!!!

من دلم برای زن ته ته و جیهوپ میسوزه!!!پدرشون درمیاد!!!!شوگا ...

اعتراف میکنم..:قبلا اونایی که طرفدار کره ایا بودن رو مسخره م...

لیسا بی لیاقت!!!!

وایییییی🤣🤣🤣🤣🤣از خنده جر خوردم🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط