{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جاست شوگا!!!!

جاست شوگا!!!!
خوشم میاد فقط ار ام بینشون از نظر عقلی ادمه!!!!
دیدگاه ها (۶)

من دلم برای زن ته ته و جیهوپ میسوزه!!!پدرشون درمیاد!!!!شوگا ...

ارمی نیستی سر اینا از خنده ترک نخوری!!!!#bts

وایییییی خداااااااا!!!من که مردم از خنده!!!:-):-):-)#bts

اعتراف میکنم..:قبلا اونایی که طرفدار کره ایا بودن رو مسخره م...

من ار کسی خوشم میاد که از هرکسی خوشش نیاد 🙃🩷

خوشم میاد ازاون چشات

خوشم میاد 😌😏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط