{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینهمه دیس لایک تو زمان کم😂

اینهمه دیس لایک تو زمان کم😂
کلا من بودم از مجازی خداحافظی میکردم😐😂
دیدگاه ها (۵)

سلبریتی های دنیا منو حلال کنن :)معرفی میکنم : رکورددار بازدی...

‏جواب یکی از سوالای زندگیم رو گرفتم😀

باز این عکس و دیدم حیف اومد نزارمش خخخخخ اکبر خدا بگم چی کار...

خواهر اشکان دژاگه هستند

چرا اینهمه تو خودتی و کم حرف شدی؟؟ چون:

چیکیتا رول جدیدم

از این به بعد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط