{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ازخودم سیرشدم نمیخوام باشم بس هرچی موندم خداااا

ازخودم سیرشدم نمیخوام باشم بس هرچی موندم خداااا
دیدگاه ها (۱)

اگه واسه کسی مهم نباشی حرفات مهم نباشه هیچ چیزت واسه کسی مهم...

خدایاخودت هواموداشته باش.

خدایاتنها نگذار دلی راکه هیچکس دردش نمیفهمد.

خدایا دلم گرفته دلم حرف زدن میخاد آروم شدن میخاد..... خدایا ...

https://wisgoon.com/salma_0نمیخوام دوست باشم

دیگه نمیخوام نِس باشم😄🤓✨️حیحی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط