{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایاخودت هواموداشته باش.

خدایاخودت هواموداشته باش.
دیدگاه ها (۱)

واقعا لعنت لعنت لعنت

بله اگه دارید خوشبختید اگه ندارید بیخیال همه چی بشید.

اگه واسه کسی مهم نباشی حرفات مهم نباشه هیچ چیزت واسه کسی مهم...

ازخودم سیرشدم نمیخوام باشم بس هرچی موندم خداااا

معتاد چشاش بودم نسخ موهاش

کاپ؟ باتم باش ، ترجیحا تهیونگ یا جونگکوک باش یا حتما رول بو...

نیم کیلو باش مرد باش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط