بچه ها صد بار گفتم بازم میگم من غرور ندارم که جواب تونو ن
بچه ها صد بار گفتم بازم میگم من غرور ندارم که جواب تونو ندم ویسگون باگ داره پیاماتون نمیاد وگرنه بخدا جواب میدادم ببخشید تروخدا دست من نیست اگه پیام بیاد جواب میدم نیاد نمیشه که جواب بدم کاری داشتین آیدی اینستاگرامم هست تا فردا تو یکی از برنامه ها
گروه میزنم خدتون انتخاب کنید کدوم برنامه گروه درست کنم؟
گروه میزنم خدتون انتخاب کنید کدوم برنامه گروه درست کنم؟
- ۴۳۲
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط