{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و شاید ما گمیم در عالمی

و شاید ما گمیم در عالمی
که حقیقت ندارد و آدم‌های که نداریمشون
دیدگاه ها (۰)

دریایم و نیست باکم از طوفان دریا هم عمرش شب آشفته است 🍃

درکش خیلی برام سخته که بعضیا زادگاهشون رو تحقیر کنند

چقد حق میگه

شاید... شاید.. #درس_زندگی #درس #حق #حقیقت #واقعیت #تلخ #سخت ...

جنگ بین ادم خواران و‌کودک ازاران اپستین است با سربازان حقیق...

درسته که اینستا نمیشه،اما شاید بشه یه ادم حسابی پیدا کرد🥴

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط