{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقد حق میگه

چقد حق میگه
دیدگاه ها (۰)

و شاید ما گمیم در عالمیکه حقیقت ندارد و آدم‌های که نداریمشون

حقیقت بسیار شیرینه 😂

میگه چقد خوشگله چه لبایی داره😬

الهییی زبونشو چقد شیرینهه🥹میگه آتیش میزنه الان اونو عمو شریف...

امیدوارم اون چیزی که خیلی الان نگرانشی؛ فردا: یه "آخیش حل شد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط