{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هـ

هـ
دیدگاه ها (۲)

من سکوت میکنم^×^

سلــام روز خوش

از این به بعد فقط منو..غم.. تنهایی..گوربابای فکرای رویایی⛔

بدک نی نه؟(^~^)

‌ ‌   ‌ ‌   ‌ ‌    ‌ ‌   ‌ ‌   ‌ ‌تم̈̇ࡄࡏ تؤٹ ̈̇ࡄࡏلاتی𐨆 ૮꒰ྀི ...

مـ ـیـ ـنـ ـی کـ ـاور پـ ـارتــ اولـــ🫐🎀✨امـ ـدوارمــ کـ ـهـ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط